zaterdag 7 mei 2016

Verslag bijeenkomst van 7 april 2016

Donderdag 07 april 2016:
Bijeenkomst LOL in LCD De Maretak

Wat had ik geluk! Ik mocht die dag mijn 61 lentes vieren. En hoewel ik verwittigd had dat ik taart zou meebrengen had ik niet verwacht, en was dus blij verrast dat ze speciaal voor mij de zaal en tafels versierd hadden met vlagjes en mooie kleuren.

De opkomst van onze leden van de “vorige ANZ  groep” was mager. Mario, Carine en haar mama, Marianne en ikzelf waren er wel. Evenals Marc en Marleen en medewerkers van Lol en de Creahut (vriendinnen van mij). Daar had Marianne voor gezorgd als verrassing omdat ik jarig was.

Zoals altijd waren ook de niet aanwezige leden, door middel van hun naamkaartjes toch een beetje bij ons. Er werd gepraat, gelachen en verteld. 
Er was materiaal beschikbaar om te kleuren en muziek voor de sfeer .  Wie zin had kon bewegen op muziek of een dansje doen. Carine liet haar dichterstalent nog maar eens zien. De koffie en de taart werd geproefd en lekker bevonden.

Het was weer snel 16u30 en er werd nog een groepsfoto gemaakt voor we tevreden naar huis gingen.

Mede door de magere opkomst van de vroegere ANZ leden met parkinson, werd beslist om de groep open te stellen voor mensen met aanverwante aandoeningen. We denken dat dit een verrijking kan zijn en staan open om ook deze mensen een leuke namiddag te bezorgen onder lotgenoten.

Een dikke merci aan allen die aanwezig waren, ik heb een super verjaardag beleefd die ik nooit meer zal vergeten!

We zien elkaar terug op donderdag 12 mei om 13u30 voor een even gezellige namiddag om ons motto: 

Lach, ontspan, leef =LOL in praktijk om te zetten!

Iedereen is welkom!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen